۱. مغایرت کالا با سفارش ثبتشده
در صورتی که کالای دریافتی با سفارش شما تطابق نداشته باشد (مدل، رنگ یا نوع متفاوت)، مشتری میبایست حداکثر ظرف ۲۴ ساعت از زمان تحویل، از طریق یکی از روشها درج شده، موضوع را اعلام نماید.
۲. آسیبدیدگی یا ایراد فنی کالا
در صورتی که کالای دریافتی معیوب، آسیبدیده یا ضربهخورده باشد، لطفاً به نکات زیر توجه نمایید:
🔹در زمان تحویل:
از تحویل بستهای که آثار ضربه یا آسیب دارد خودداری کنید.
با مأمور پست صورتجلسه نمایید تا امکان پیگیری از طریق بیمه وجود داشته باشد.
در صورت عدم امکان صورتجلسه، حتماً در حضور مأمور پست از کالا عکس بگیرید و مستندات را نگه دارید.
🔹پس از تحویل:
حداکثر ظرف ۲۴ ساعت حتی در روزهای تعطیل، با پشتیبانی تماس بگیرید یا تصویر ایراد را به تلگرام ارسال کنید.
در صورت تأخیر در پاسخ تلگرام، با شمارههای پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
🔹 هشدار: پیامهای ویرایششده در تلگرام به عنوان مدرک معتبر پذیرفته نخواهند شد.
۳. انصراف از خرید
▪اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید، میتوانید تا ۷ روز پس از دریافت کالا، آن را بازگردانید، به شرط آنکه:
کالا در شرایط نو، همراه با بستهبندی اصلی، اشانتیونها و بدون هرگونه آسیب فیزیکی باشد
▪روش اقدام:
✔ پیام به تلگرام 09154613030
✔ تماس با پشتیبانی 05133443133
✔ ارائه رسید تحویل مرسوله برای ثبت زمان بازگشت
۴.شرایط کلی بازگردانی کالا
*صرفا با ارائه کد ملی، شماره تلفن و شماره کارت (شماره شبا) شخص حقیقی
▪صرف تماس یا پیام، بدون ارسال تصویر و دلیل،مبنای پذیرش مرجوعی نخواهد بود
▪مبنای زمان بررسی، لحظه ارسال پیام تلگرام یا واتساپ همراه با مستندات کامل خواهد بود
▪هزینه ارسال کالا به فروشگاه برعهده مشتری است.
▪در صورت استفاده از ارسال رایگان، هزینه آن مطابق فاکتور، کسر خواهد شد.
✔ جهت بازگشت مبلغ سفارش، لطفا اطلاعات زیر ارسال فرمایید:
۵. آدرس بازگشت کالا
گیرنده: نِس دِرس
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، 17 شهریور، خیابان 17 شهریور جنوبی، میدان 17 شهریور جنوبی، پاساژ افشار فاز 1 طبقه دوم واحد 49
تلفن پشتیبانی: 05133443133 – 09154613030
